Cum crezi că este brandul tău? Crezi că este un brand ușor de citit, de pronunțat și de memorat? Sau poate unii dintre cei care îți sunt clienți au făcut confuzie între tine și alții? Sau crezi că nu contează un brand atât timp cât produsul tău este de calitate?
Recent am participat la Social Media Summit, care s-a ținut la Iași, și am înțeles un aspect foarte important: este important sa ai un brand bun. Deoarece am înteles cât de important este acest aspect recent am făcut un rebranding pentru dexblog.ro.
De fapt brandul este unul dintre cele mai importante aspecte pe care aș putea să le menționez atunci când ai o companie. De ce? Deoarece practic acel logo, acel brand, acea imagine care te reprezintă, va rămâne în capul celui care a folosit produsul tău sau care a dat, de exemplu, de site-ul tău sau de reclamă publicitară. Așadar merită să investești într-un brand bun.
Recent am aflat despre ediția a patra a concursului Cel mai promițător brand românesc. Acest nou concurs dorește să ajute companiile să poată să-și creeze un brand sau să facă un rebrand.
Ce care vor câștiga acest concurs practic vor putea să primească un brand profesional sau un rebranding, după caz, din partea Seed Consultants, o agenție de branding care organizează acest concurs. Dacă crezi că ai nevoie de un brand sau un rebranding te rugăm să aplici la acest formular.
Deasemenea trebuie să fii foarte atent la criteriile de eligibilitate și la ce tipuri de companii și branduri nu sunt acceptate pentru acest concurs.
Așadar ieșeni, bucureșteni, clujeni și dragă Românie, ce veți face? Dacă ai o companie se merită să încerci. Participă la acest concurs pentru a câștiga un brand și astfel să te diferențiezi de alții care fac același lucru ca tine. Nu uita: Brandul contează!