Azi ma gandeam la situatia celor 3 companii. Microsoft are o putere imensa ca si programe insa nu se poate spune acelasi lucru si in mediul online. Yahoo are un sistem pe care toti il vor si o baza de date cu membri imensa. Google stie sa joace cartile astfel incat sa iasa cel mai bine.
Microsoft a oferit un parteneriat celor de la Yahoo valorand aproximativ 9 miliarde de dolari pentru a putea avea control asupra cautarilor lor. Insa propunerea lor a fost pe un termen prea lung si a continut clauze care nu au fost pe placul celor care conduc Yahoo-ul.
Google se pare ca reuseasca sa joace bine si ofera un parteneriat pe 2 ani din care va detine controlul asupra aproximativ 90% din cautari. Parteneriatul le vor aduce celor de la Yahoo aproximativ 800 milioane de dolari:) eu as zice o suma destul de bunicica!
Concluzii: Microsoft e prea lent si prea exclusivist in parteneriatele lor. Online-ul este un mediu care pe ei in momentul de fata ii depaseste si care este dominat clar de Google. In schimb compania rivala stie sa anticipezi mutarile lor si se misca cu o rapiditate uimitoare(vezi achizitionarea Doubleclick) astfel incat intotdeauna este cu un pas in fata. Yahoo incearca sa supravetuiasca pe cont propriu. Eu unul as dori ca Yahoo sa fie cumparat de Google.:)